De kwaliteit van SEO-vriendelijke websiteteksten moet ook voor vertaalde teksten onverminderd hoog zijn, want alleen dán vinden jouw klanten jou. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw vertaalde teksten zoekmachineproof zijn? Deze whitepaper helpt daarbij.
Laat jouw gegevens hier achter en je kunt de whitepaper direct gratis downloaden.
SEO staat voor Search Engine Optimization, oftewel zoekmachineoptimalisatie. SEO betekent dat je met verschillende technieken een website geschikt maakt om zo hoog mogelijk in de zoekresultaten van een zoekmachine te komen. Het gaat daarbij om niet-betaalde resultaten, zogeheten organische zoekresultaten. De toepasbare technieken zijn gericht op drie gebieden: techniek, content en autoriteit. Deze whitepaper concentreert zich op on-page SEO. Dat houdt in dat het alleen ingaat op zoekmachineoptimalisatie in de content. Techniek en autoriteit komen niet aan bod. Houd rekening met de volgende vijf factoren: zoekwoorden, paginatitels en meta-descriptions, paginastructuur, afbeeldingen en links en URL’s.
Potentiële klanten vinden jouw website alleen wanneer je zoekwoorden in jouw teksten verwerkt die overeenkomen met de zoekwoorden die zij gebruiken. Voor jouw Nederlandse teksten heb je zeer waarschijnlijk onderzocht welke zoekwoorden je het beste kunt gebruiken, dus dat doe je voor de andere talen ook. Het enkel vertalen van jouw teksten volstaat namelijk niet, hier komt internationale SEO aan te pas. Je wilt een keuze maken op basis van lokale, gebruikelijke taal, want dat zijn de woorden die jouw potentiële klanten in het buitenland ook gebruiken bij hun online zoektocht.
Laat jouw gegevens hier achter en je kunt de whitepaper over internationale SEO direct gratis downloaden.