Al bijna 45 jaar ontwikkelt Vogel’s als Nederlands bedrijf kwalitatief hoogstaande ophangsystemen voor o.a. tv’s, tablets en luidsprekers voor de internationale markt. Het spreekt voor zich dat haar internationale uitingen van een net zo hoog kwaliteitsniveau moeten zijn als haar producten. Het gaat dus om méér dan vertalen alleen.
Vogel’s zocht een partner die mee kon denken om met name haar behoefte aan hoogkwalitatieve marketinguitingen om te zetten in geoptimaliseerde (SEO) teksten voor haar groot internationaal afzetgebied. Op basis van de knowhow van Vertaalbureau LinQuake ontwikkelden we samen een exclusief proces, waarbinnen SEO en copywriting een belangrijk onderdeel vormen. Omdat alle vertalingen nogal nauw luisteren is een goede persoonlijke samenwerking onontbeerlijk.
De toegevoegde waarde van Vertaalbureau LinQuake is dat er nauw wordt samengewerkt om de diverse soorten (ver)taalvragen te kunnen invullen en te managen. Door de gekoppelde SEO-zoektermen en het constant hergebruiken van vertaalgeheugens kan het door Vogel’s gewenste kwaliteitsniveau worden bereikt. Het gebruik van het voor Vogel’s ingericht klantenportaal garandeert een zeer efficiënte werkwijze.